woensdag 29 december 2010

BILLY EN BENNO UIT ZWEDEN !!!

Eindelijk gearriveerd ! Mijn lang verwachtte, stil gezwegen ( ahum ), nooit gedacht en toch gekregen. Mijn hobbykast !!!! Ik knutsel altijd in de woonkamer maar kreeg op den duur zoveel "rommel" dat het de spuigaten uitliep. Ik dus naar ideeen zoeken en ja het Ikea boek gaf uitkomst. Nu was het alleen nog de vraag waar is plaats en hoeveel ruimte heb ik dan.
Gisteren was het dan zover, naar de Ikea geweest voor alle benodigdheden ( boodschappenlijstje zat al een tijdje in mijn portomonee ).
Nog een hele klus om alles ingericht te krijgen, maar dan heb je ook wat.
De brede is Billy en de smalle is Benno.


Tussen de bedrijven door ook nog even mijn stempels geprobeerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hier kun je je reactie achterlaten