zondag 29 mei 2011

Double Dutch Challenge # 69

Iedereen weer bedankt voor jullie reacties, altijd fijn om te lezen.
Met de volgende kaart wil ik mee doen met de Double Dutch Challenge # 69. De opdracht is een dubbele pocket kaart. Het patroon kun je via de site van double dutch krijgen. Het was wel even rekenen want ik heb geen lineaal met inche's, maar het is gelukt. Ik hoop hiermee aan de eisen te voldoen, ik heb nl gezien dat ik bij de challenge van Marianne Design niet aan de juiste eisen heb voldaan. Ik ga proberen om dit voor de sluitingsdatum nog te verbeteren maar het is nogal kort tijd. Vannacht eerst nog maar eens een nachtje werken.
Posted by Picasa

3 opmerkingen:

  1. ik vind hem super mieke, je papier is prachtig en een leuk idee zo met die twee labels.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had de challenge gezien en volgens mij mocht je de dubbele pocketkaart zo maken als je zelf wilde. Het papier vind ik erg mooi en de tags zijn ook te gek! Die blaadjes bij de bloempjes willik oooook!
    Succes met de challenge.
    Groetjes Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mieke, Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Double Dutch!
    Je hebt een mooi kaartje gemaakt.

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten