donderdag 28 juli 2011

Naaikaarten

De laaste tijd ben ik grote fan van Jose. Ze maakt zulke mooie kaarten en gebruikt daarbij haar naaimachine veel. Omdat ik ook altijd veel heb genaaid ( maar dan kinderkleding ) sprak dit mij erg aan. Ik moet zeggen, het is wel even wat anders dan stof. Het kostte mij meer moeite dan ik dacht.
 
Ik vind het erg moeilijk om deze kaarten te plaatsen omdat ze veel weg hebben van die van Jose.
Jose vond het geen probleem dus bij deze..... de foto's.
 


De binnenkant van een van de kaarten :






Jose, bedankt !!!

Fijne avond verder, Mieke
Posted by Picasa

7 opmerkingen:

  1. Hoi Mieke!

    Je kaarten zijn heel mooi geworden!! En het blijft toch je eigen ding, ook al voelt het als naäpen. Blogs volg je om inspiratie op te doen, en als je dan iemands naam en een linkje vermeldt is dat toch prima!! Dat is juist het leuke van bloggen, en je "pikt" van iedereen wat mee, en maakt er toch weer je eigen ding van.Zo ook jij! Niets mis mee! en heel mooi geworden.
    Ik kom ook graag bij José. Ze wordt naar mijn idee onderschat, ze maakt práchtige creaties!!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind ze helemaal super mieke.
    en je hebt je eigen styl dus namaken vind ik het niet.
    zo leer je overal wat van van de blogs die je volgt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gut Mieke, ik word er helemaal verlegen van. Het lijkt wel een ode aan hihihi.
    Ik ben blij dat je ze op je blog hebt gezet en onderschrijf helemaal Cornelie's woorden (behalve dan dat ik onderschat word).
    Ik vind ze hartstikke leuk geworden Mieke! Leuk he met de naaimachine! Ik vind het knap gedaan je stikwerk. Vaker doen!
    Groetjes, jose

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan! Ik sluit me aan bij de anderen, we doen inspiratie op bij elkaar en dat moet kunnen vind ik!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze geweldig leuk geworden,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mieke ,prachtige creatie;s heb je er mee gemaakt ,ik doe je dit niet na (ben dan ook niet handig met de naaimachine hihihi)

    Liefs eef

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Mieke, ik reageer even op je vraag op mijn blog over de diverse stansen. Ik zie geen e-mailadres dus ik doe het eventje zo.
    Het boompje vind je hier: http://www.tayloredexpressions.com/item.php?item_id=3334&page=4&category_id=257
    De vogeltjes en sterren komen hier vandaan: https://www.mftstamps.com/catalog/product_info.php?cPath=58&products_id=1207
    Het scalloped cirkeltje komt hier vandaan: https://www.mftstamps.com/catalog/product_info.php?cPath=58&products_id=1166
    Hoop je hiermee geholpen te hebben!
    Groetjes, jose

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten