maandag 25 juli 2011

Nostalgia

Goedemiddag allemaal,
 
Vandaag show ik een paar kaartjes die ik gemaakt heb met het papier van Marianne Design. Verder heb ik wat creatable's gebruikt van het zelfde merk, wat bloemetjes en een klein fotolijstje van Xenos.
Erg leuk om te maken, maar mis ook wel het 3D.
3D is toch wel het leukst vind ik , al maak ik steeds meer uitstapjes naar het scrappen.
Hopeliik gaan jullie in de komende periode nog meer van mij zien, ik heb tenslotte vakantie en alle tijd van de wereld, het is nu niet zulk mooi weer dat je buiten kunt zitten.
 
 

Hieronder nog wat detail foto's :








Zo ik nog wat verder knutselen en ideeen uitwerken.

Groetjes,  Mieke
Posted by Picasa

4 opmerkingen:

  1. een hele mooie vintage kaart mieke, je lijstje past er perfect bij heel erg mooi.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan, Mieke! Leuk dat fotolijstje erbij!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtafbeelding. Erg mooi omlijst. Die roosjes zijn om te gappen. Ik vind het knap. Zelf heb ik er enorm veel moeite mee mooie roosjes te maken. Het belletje is een schattig detail.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee Mieke, dank je wel voor je lieve berichtje bij mij. Je aapt me niet na omdat je ook wat met de naaimachine doet hoor! Er zijn er zo veel die het doen en als het wat lijkt op die van mij vind ik dat geen enkel probleem, eerder een compliment. Dus schoom niet ze op je blog te zetten! Ik ben eigenlijk wel heel erg nieuwsgierig nu ;-).
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten