zondag 17 juli 2011

STICKER KAARTEN

Eindelijk daar ben ik weer. Afgelopen 2 weken heelveel moeten werken, het is vakantietijd !!
Zelf moet ik nu nog 4 dagen werken en heb dan ook 3 weken vrij.
Ik ga in mijn vakantie proberen mijn TO DO list af te werken.
Dit weekeinde toch alvast wat kunnen doen tussen de was en strijk door ( Caroline en Ramon kwamen terug van een week Renesse Kamp ), je snapt met het weer van afgelopen week was alles nat zelfs het geen wat niet gedragen was.

Een poosje geleden kwam ik deze stickers tegen bij de WIBRA, ja ook daar hebben ze knutselspulletjes.Soms moet je een paar keer gaan voordat ze weer voorraad hebben,maar er zitten leuke dingetjes tussen.









De kaart hieronder heb ik afgelopen weekeinde op een blog gezien ( helaas weet ik niet meer welk blog ) en wilde het ook eens proberen. Het is niet helemaal mijn stijl maar de reacties thuis waren wel goed. Misschien ga er nog wat maken.

Ik hoop dat jullie ze ook leuk vinden, ik ben er in ieder geval te vreden over.
Nog een prettige zondagavond, tot de volgende keer.

Mieke
Posted by Picasa

5 opmerkingen:

  1. Wat een hartstikke leuke kaarten met die stickers! Vooral detreintjes en het vliegtuigje vind ik erg leuk. Erg leuke kinderkaarten!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zijn hele leuke kaarten,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zijn heel erg leuk mieke.
    ik vind ze ook kleurrijk, mooie kinderkaarten.
    het is goed gelukt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eenvoudig, maar O,zo leuk!!Goed gelukt!!
    Groetjes cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Mieke
    heb net weer met veel plezier naar je creatie;s gekeken
    en heb er weer van genoten

    gr eef

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten