maandag 1 augustus 2011

Caroline

Een paar weken geleden heb ik Paris Hilton scrappaperbloc's gekocht bij de Big Bazar ( net zo'n soort winkel als de Action ).
Ik had de gedachte er leuke meiden kaarten mee te maken. Afgelopen zondag heeft Caroline ( mijn dochter ) zich over het papier ontfermd.Ze verveelde zich en kwam bij mij aan tafel zitten en is uiteindelijk heel de dag bezig geweest. Leuk hoor zo samen knutselen met je dochter.
 
Hieronder de projecten die Caroline met het papier heeft gemaakt :
 
A5 formaat

Appelprikker ( van de action ) omgetoveerd tot fotolijstje


De Anita box ( groot) van Crealies

 
Heelveel knutslplezier,  Mieke
Posted by Picasa

4 opmerkingen:

  1. Zo die meid van jou kan er wat van! Dat tasje vind ik superleuk zeg. Het fotolijstje vind ik ook erg mooi.
    Ja leuk he knutselen met je kinderen. Ik zit ook vaak met ze aan tafel. Heerlijk!
    Gr. Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan! Ze heeft er verstand van en samen met mama, héél gezellig!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou dat ziet er weer allemaal super uit en creatief mieke.
    heel mooi gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb nou niet bepaald een knutselverhouding met Tim, haha, hij kan helemaal niet stil zitten en vliegt liever buiten rond!!
    Maar dat je dochter het wel kan is wel duidelijk. Mooie dingen heeft ze gemaakt!! Leuk hoor. Mijn favoriet is de kaart!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten