vrijdag 18 november 2011

Just like.....

Lieve medebloggers,

Bedankt voor de reacties op mijn vorige post, altijd fijn om te lezen.
Het probleem met mijn blog is opgelost, er was te weinig ruimte bij Sieta, maar zij heeft dit opgelost. Sieta bedankt !!
Om in stijl te blijven heb ik vandaag een kaartje gemaakt uitgaande van de LO van mijn blog. Ik heb er alleen wat rood aan toegevoegd.


Het papier is van MD evenals de kerstboom en de lantaarn, de uil is van Go Kreate.


Verder geen toeters en bellen, ik vond zo mooi genoeg.

Fijne dag allemaal nog,

Mieke


7 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart!! Deze heeft inderdaad verder niets nodig is zo al mooi genoeg!!! En wat is dat uiltje leuk!!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze kaart erg mooi!
    Zo zie je maar weer dat een vrij "eenvoudige" kaart toch erg mooi kan zijn!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi is je bloglay-out! Het kaartje vind ik ook perfect zo!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o wat een schattig uiltje, en mooi in het zwart/ wit.
    prachtige kaart mieke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi!! Het papier, de boompjes, de lantaarn en de uil zo samen! Heeft zeker niks meer nodig.

    Fijn weekend, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Mieke,
    wat een leuke kaartjes hier op je blog! Ik ben dan ook volger geworden. Tot de volgende blog maar weer!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind em super Mieke! Onwijs leuk de kerstbomen en het uiltje. Erg mooi papier ook. Prachtig geheel.

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten