woensdag 2 november 2011

lift cahllenge # 4

Lieve allemaal,

Ik heb er goed de vaart in: weer een kaart gemaakt. Deze keer is het een kaart voor de liftchallenge. Altijd leuk om te doen, maar er gaat altijd meer tijd in zitten dan ik vooraf heb bedacht. Als je zo bezig ben verzin je er van alles bij of gaat er juist weer iets vanaf.
Het is toch weer een kerstkaart geworden ( heb er nooit genoeg van ).


Ik heb voor deze kaart een A4tje dubbel gevouwen en deze maat aangehouden. Hierop een papier uit een van de blokken van de Action en deze met de hand gestikt. Verder heb ik creatables van MD gebruikt, erg oud kant ( ong. 35 jaar oud ), wat "sprietjes "van kerst versiering afgeknipt en een stempel gebruikt.

Dit is de kaart die gelift moest worden, er zijn al mooie gemaakt .

Nog bedankt voor de felicitaties voor Ramon, volgens hem was zijn verjaardag saai , maar ja wat wil je op een doordeweekse dag en deze leeftijd........

Tot morgen



12 opmerkingen:

  1. Hoi Mieke!
    Lekkere frisse kleurtjes. en wat is dat papier mooi van de Action! Je "oude kantje" ziet er mooi uit!!Leuk dat je met ons meedoet!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart, Mieke. Ook dat je geen traditionele kleuren hebt gebruikt, maar koos voor blauw. Dat "sprietjes" versierinkje is ook gaaf. Fijn dat je mee doet met ons!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind em top! Leuk de kerstboom met bloem en het papier van de Action blijft gaaf. Heb zelf ook alle blokken.
    Leuk dat je meedoet Mieke!
    Groetjes, JOse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een gaaf kaartje mieke, heel mooi.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart! De kleuren zijn heerlijk winters.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wel Mieke, ze is super! Heel knap gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk Mieke! Prachtig is dat papier he, er zitten allemaal van die mooie glitters op! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Mieke!! Leuk dat papier van de action!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaart naamgenootje! Ik wil je ook nog bedanken voor je mooie kaart die ik van je heb gekregen voor mijn verjaardag! Ontzettend leuk modelletje ook, die ga ik zeker ook nog een keer proberen te maken!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je meedoet, je hebt een mooi winter wonderland gemaakt! Mooie transparante pins, net ijspegels. Tot de volgende challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten