zondag 29 januari 2012

CFY # 43

Goede avond,

Leuk dat jullie langs komen, vandaag lekker een dagje gefreubelt ( ben nog niet klaar hoor, ga straks nog verder ).Ik heb een kaartje gemaakt voor de CFY. Deze keer een schets waarbij ik direct een idee bij had.Ik had net nieuw papier en vond deze helemaal geschikt voor deze challenge.

Het papier he ik onlangs bij Paper and Picture gekocht. Het is papier van Imaginisce.
Ik had er niet eerder van gehoord, maar erg leuk.


Ik heb de afwerking vrij simpel gehouden.
Jammer dat dit blog gaat stoppen, afwachten wat er voor in de plaats komt.
Ik heb er met plezier aan mee gedaan.

Ik zag dat ik een nieuwe volger heb, welkom !!!

Allemaal nog een fijne avond,

Mieke


10 opmerkingen:

  1. Wauw zeg wat een mooie kleurexplosie, papier is idd super!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig dat papier! Prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan en inderdaad zo'n mooi, fleurig papier heeft niet veel extra's nodig!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke, sprankelende kleuren!! Vind het stempeltje met de kangaroe super schattig!!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart!! Leuk die fleurige kleuren! De kaart heeft ook niet meer nodig, is helemaal af zo!!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een leuke kaart met fleurig papier mieke.
    meet is ook niet nodig.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, vooral de tickets!

    Dank je voor het meedoen,

    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk geworden, Mieke! Inderdaad de tickets maar ook de vrolijk kleurtjes. Fijn dat je meedoet met CFY en ja, het is jammer. Maar er komt vast weer iets anders leuks voor in de plaats.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk geworden Mieke, heerlijk die frisse kleurtjes! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk en vrolijk kaartje! Leuk dat je hebt meegedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten