dinsdag 31 januari 2012

Voor mijn Oompje

Lieve allemaal,

Wat is het koud he ?! Eigenlijk heb ik er niet zoveel van gemerkt, heb tot 17.00 uur geslapen, daar knap je van op. Nog 2 nachtjes te gaan !!

Deze post is speciaal voor mijn vaders jongste broer, mijn oompje !!
Ik weet niet beter dan dat hij gek is van alles wat met de ruimte te maken heeft.
Vorig jaar zomer zei hij al eens : Als je een ruimte kaart maakt dan wil ik die. Ik wist toen al dat er mooi ruimte papier was maar wist toen nog geen naam of waar ik het kon kopen. Bij Paper and Picture's hadden ze het papier.Ik had al een tijdje een idee voor een kaartje maar het kwam er niet van om deze te maken. Afgelopen week heb ik mij er voor gezet en zie hier het resultaat.




Het papier is van October Afternoon en heet Rocket age.
De poot van de raket kun je naar voren vouwen. De vlaggetjes zijn zelf gemaakt met een sateprikker.

Ik neem de kaartjes over 3 weekjes mee naar mijn Opa zijn verjaardag, hij wordt dan 99 en hopen we met de hele familie bij elkaar te komen, nouja mijn oompje zal er niet zijn.Hij zal voor zijn werk in het buitenland zijn maar ik zal zorgen dat het kaartje de juiste bestemming krijgt.

Fijne avond allemaal,

Mieke


9 opmerkingen:

  1. Dat is iets apart! Echt heel mooi gedaan! Daar gaat hij zoooo blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een gave kaartjes mieke heel leuk gedaan.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk joh die raket. Ik vind ze heel apart.
    Ja het is ontzettend koud he. Ik ga echt met tegenzin naar buiten toe zeg. En we hadden gisteren ook nog een paar uur een stroomstoring. Ik ben wel heel erg blij dat ze dat hebben verholpen!
    Werk ze nog Mieke!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je zo'n persoonlijk kaartje hebt gemaakt. Leuk papier voor mannen. De tweede is mijn favoriet! groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar zal ie zeker opgetogen mee zijn! Superleuk!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk dat papier! Mooi je kaarten!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zo`n papier ongeveer heb ik ook nog liggen om een disney LO van te maken
    je hebt er leuke jongens/mannen kaart van gemaakt
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo mieke
    wat zal je oompje daar blij mee zijn
    Prachtige kaartjes heb je er mee gemaakt

    P.s nog bedankt voor de felicitatie;s

    En met wat voor dienst sta je volgende week
    Moet namelijk 7 febr om 11 uur op de rontgen en bij de chirirg zijn (spannend hoor)
    Mischien zien we elkaar ........????

    gr eef

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk!! Grappig, dat raketje!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten