donderdag 23 februari 2012

Workshop

Goede middag !!!


Vanmorgen weer een workshop gegeven, dit keer was het thema ROND. Ik had een aantal wiebelkaartjes als voorbeeld gemaakt, de dames waren direct enthousiast.
Leuk om te zien wat ze er zelf van maken. Ik heb niet van al mijn voorbeelden een foto maar ik zal een paar foto's laten zien. De kaart van de liftchallenge werd door verschillende dames na gemaakt ( die foto kun je in de post hieronder vinden ).





Voor ieder wat wils, had ik zo bedacht. De materialen zijn van de Action, Trekpleister en de Witte boekenmarkt.

Voor devolgende keer willen de dames leren om bloemetjes te maken.Hebben jullie tips of ideeën ?
Ik ben eens ergens bloemetjes tegen gekomen van koffiefilters, kan iemand mij vertellen hoe die gemaakt worden/zijn ?

Fijne dag allemaal !!

Mieke


7 opmerkingen:

  1. wat een super leuke kaart mieke.

    op je vraag kan ik geen antwoord geven.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten! Vooral de Hello Kitty en die met het boompje vind ik gaaf.
    Op mijn blog staan wat tutorials in de rechter sidebar, misschien zit daar iets bij voor je.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige voorbeelkaartjes heb je gemaakt. Was vast een leuke workshopomorgen.

    groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is wel heel mooi zeg, wat een prachtige creaties.Heel leuk.

    Groetjes Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je workshops geeft! Met deze geweldige voorbeelden kan het niet anders dan dat je leerlingen geinspireerd zijn geraakt. Die met Hello Kitty zijn echt superleuk. Ik vind deze bloem altijd leuk: Snij drie of vier keer een bloemvorm (of gewoon een rondje) in verschillende maten uit niet al te dik (design)papier, nat spuiten met een plantenspuit, opfrommelen (is dat een goed woord), voorzichtig weer uit elkaar halen en alles op elkaar leggen. Dan met een prikpen een gaatje prikken en een brad erdoorheen. Vervolgens kun je de bloem naar eigen inzicht een beetje vormen (laagje voor laagje) en laten drogen (gaat sneller met een heattool). De blaadjes blijven dan mooi omhoog staan voor een beetje een 3D effect. Succes! groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan me voorstellen dat het heel geslaagd was. Wiebelkaarten zijn nou eenmaal heel erg leuk om te maken! De bovenste vind ik echt onwijs leuk!
    Voor het maken van bloemen kan ik alleen de tip geven om eens op youtube te zoeken. Daar staat vast een berg aan voorbeelden. Succes!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zien er stuk voor stuk mooi uit! Lekker gezellig om zo'n workshop te kunnen geven! Zoals José zegt Youtube is ideaal!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten