donderdag 8 maart 2012

Vlinders

Hallo allemaal,

Wat een weertje hè !!! Begint al op het voorjaar te lijken, nog wel een koud windje maar dat kan de pret niet drukken.
Iedereen, trouwe en nieuwe volgers bedankt voor jullie reacties, ik hoop nog vaak iets van jullie te kunnen lezen.


Vandaag een kaartje voor de Dutch Card Lovers Challenge. Het is alweer de 129ste challenge,er zijn er heel wat voorbij gekomen.Ik heb snel nog even op het blog gekeken maar wat zijn er veel die graag aan deze challenge willen meedoen. Hij is ook ongelovelijk leuk en er is zoveel mee te bedenken. Geweldig !!!


Ik heb gekozen voor een wiebelkaart, zo leuk om te maken.
Het papier is van een paperbloc van MD, de malletjes van de vlinders zijn ook van MD en de bloemen zijn nesti's.


Frisse, vrolijke voorjaars kleuren. Past precies bij de tijd van het jaar.


De achterkant, de tactisch opgeplakte vlindertjes ( dit ivm de zwaarte kracht ).

Het was een super leuke challenge !!! Meiden van de DCL bedankt.

Nog een fijne , zonnige dag toegewenst.

Liefs, Mieke

17 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi en leuke vrolijke kleurtjes. Daar word ik blij van.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo krijg je inderdaad een lekker voorjaarsgevoel
    prachtige wiebel kaart weer Mieke

    creatieve knutsel groetjes eef

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne en frisse kaart! De lente komt je tegemoet!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vond deze challenge ook te gek! Wat heb jij een prachtige wiebelkaart gemaakt zeg. Ik vind em top. Hele lekker frisse kleuren ook. Je oplossing voor de balans vind ik gaaf zeg. Die onthoud ik!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, super mooie vlinderwiebel! Slimme tactisch geplaatste vlinders, haha. Leuk dat je meedoet!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi! Die kleuren zijn zo fris! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. woh wat een schitterende wiebel/vlinderkaart
    ziet er suuuuuper uit,
    en bedankt voor de tip om aan de achterkant ook vlindertjes te plaatsen voor de balans,

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw! het voorjaar spat er vanaf! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem geweldig leuk,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een fleurige en kleurrijke kaart mieke heel mooi.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een frisse vrolijk kaart zeg helemaal super!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig in deze vrolijke voorjaarskleuren. Super. Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie en vrolijke kaart! Prachtig die mooie details in de vlindertjes! Daar heb je wel malletjes voor nodig, dat krijg je met een mesje niet voor elkaar. Leuke kleurtjes, ik word er helemaal vrolijk van! groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gave wiebelkaart zeg mooie kleuren ook echt voorjaar. Leuk dat je hebt meegedaan bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, mooie wiebelkaart Mieke en ik zie mooie vlindertjes...
    Bedankt voor het meedoen met DCL

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooie kaart! Leuk zijn die wiebelkaarten, ik kende dat helemaal niet.
    groetjes, Wendy (via ned.swappers)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een prachtige wiebelkaart in mooie vrolijke kleuren en de vlinders.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten