donderdag 14 juni 2012

MD Challenge # 58 en een verrassing

Het is al weer de derde keer dat ik een kaartje mag maken voor het challenge blog van Marianne Design. Deze keer was de opdracht een ronde kaart. Ik heb als basis kraft genomen en daar bij het papier uit het paper bloc : Eline's Romantic nursery.
Ik heb creatable # Lr0218 ( kinderwagen ), #Lr0217 tekst Baby voor gebruikt.
Ook heb ik een oud malletje gebruikt voor de roosjes, nl. #Lr 0162 Engels roos ( het kleinste formaat ), de takjes zijn # Lr 0226 Anja's leaves 1.


Om de kaart heb ik een festonsteekje gebruikt.


Er zit ook nog een label in.


En nu de verrassing : Kreeg ik vanavond onder het eten alvast mijn verjaardagskado van manlief en kids. Het is een Cricut expression 2 !!!!!!!
Was er al een poosje over aan het duppe en Joop heeft dus de knoop maar doorgehakt. Ze wilde het nu alvast geven omdat ik nu een aantal dagen achter elkaar vrij ben en er dus optimaal gebruik van kan maken. Ik stond met mijn mond vol tanden, had dit absoluut niet verwacht, wat een geweldig kado !!!!
Jullie begrijpen dat ik nu lekker achter mijn machientje ga zitten.

Ik heb al een aantal kaarten binnen voor de candy en ik weet dat er nog een paar onderweg zijn, alvast bedankt !!! Het is zo leuk om kaartjes te krijgen, iedere dag komt er wel een kaartje binnen.

Heelveel liefs en tot snel,

Mieke


18 opmerkingen:

  1. Mieke wat een prachtig kaartje heb je gemaakt voor onze challenge en wat ben jij al verwend voor je verjaardag. Supeer zeg! Lekker mee aan de slag.
    Wil je vast feliciteren met je verjaardag, 40 jaar wel een mijlpaal. Geniet er maar van.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig cadeau! Heel veel plezier ermee, en dat we op dit blog maar fijn mogen blijven meegenieten van je creaties! Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt, dat model had ik laatst ook gemaakt, leuk zo'n pocket!
    Alvast gefeliciteerd met je verjaardag, je wordt maar verwend!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is een schattige kaart en een leuk model
    en veel plezier met je verjaardags kado
    je man en kids hebben je goed verwent
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mieke

    Wat een prachtige creatie heb je gemaakt
    Leuke kleurcombi ook
    (we moeten toch echt eens afspreken hoor om samen aan de knutsel te gaan,Of mischien ook eens een workshop volgen bij jou hihihi)
    Wat een prachtig kado heb je gekregen ,kan me helemaal indenken,dat je er stil van werd .
    Leuk He`als ze je zo kunnen verassen .
    Nou veel plezier de komende dagen,en laat je maar lekker verwennen
    En suc6 met het uitproberen van je apperaat!

    P.S : fijn dat je me kaartje hebt ontvangen.


    Liefs Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een top kaartje zeg. Zo leuk dat flapje omgevouwen en dan de tag erin. Deze ga ik onthouden!
    Je cadeau is super zeg!! Geweldig!Veel plezier ermee!
    Leuk hè om allemaal kaartjes te mogen ontvangen, ik heb daar toen ook zo van genoten!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart! En zo'n leuk model ook. En wat een fantastisch cadeau zeg. Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag en veel plezier met je cricut. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart is dit Mieke, mooie kleurencombi en leuk model!
    Je vroeg waar ik dat canvas haalde? Dat komt van bij de Action, wordt verkocht in een pakje van 10 stuks en kan gewoon door de printer.
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf gedaan, leuk met de tagpocket! Mooie kleuren en een mooie kaart als geheel. Wat heerlijk voor je dat je de Cricut kreeg, veel plezier ermee!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo hee, die vent van jou is een echte topper. Wat een onwijs gaaf kado joh! Ontzettend veel plezier ermee Mieke!
    Ik vind je kaart superleuk. Onwijs dat je een deel van de cirkel hebt teruggevouwen en er een kaartje in hebt gedaan. Het ziet er superleuk uit. Enig die wandelwagen en de tekst. En de roosjes vind ik erg mooi.
    Mijn kaart is onderweg en ik hoop dat hij vandaag aankomt.
    Nou meid, geniet van je cricut hoor en ik ben reuze benieuwd wat je gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Mieke
    Mooie kaart heb je gemaakt.en veel plezier met je cadeau ben je super verwent .ben benieuwd na de kaartjes die je er mee gaat maken.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi een ronde kaart! Wat een super verwennerij en lief dat je het kado eerder kreeg. Nu kun je er al heerlijk mee aan het werk!
    Geniet ervan, we zien de resultaten wel!
    Groetjes mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kado zeg!!!
    Onwijs lief kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtige kaart mieke en een super gaaf kado zeg.
    heel veel plezier ermee maar dat zal wel lukken.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart en de kleurencombi vind ik geweldig! Wat een supercadeau heb jij gekregen zeg! Geniet ervan meid!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je kaart is prachtig en je bericht erg leuk.
    Heerlijk genieten hoor!
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten