donderdag 7 juni 2012

Telefoonhoesjes swap

Hallo allemaal,

Even een kort berichtje. Afgelopen maand heb ik mee gedaan met de Swappers.
Deze keer moest je een telefoonhoesje maken. Ik kreeg net van mijn swapmaatje Mimi door dat ze het hoesje had ontvangen.
Hierbij een foto van het door mij gemaakte telefoonhoesje.


Voor het hoesje heb ik vilt gebruikt en malletjes van MD ( roosje en blaadjes )



Ik heb er extra nog een hartje en sleutelhanger bij gemaakt.

Vandaag heb ik een een workshop voor mijn 40ste verjaardag van komende week. We gaan een vogelhguisje pimpen ( foto's volgen later ).
De koffie staat al te pruttelen, de lunch staat al klaar.

Fijne dag allemaal,

Mieke


5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke hoesje joh. Leuk in vilt! Mooi roosje.
    Volg je de workshop nou of geef je hem zelf??? Wel een leuk thema zeg. Ben benieuwd naar het resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gemaakt! Mooie kleuren ook, en het vilt is lekker zacht voor de phone!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk hoesje! En het hoesje dat je hebt gekregen is ook al zo mooi.

    Geniet van je workshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Mieke

    Heb je heel mooi gemaakt mooie kleurtjes .groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is heel mooi geworden en wat een leuke extras.
    Gefeliciteerd met je verjaardag alvast.

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten