vrijdag 29 maart 2013

Kaartenrekken te koop !!!

Lieve allemaal,

Ik kreeg van mijn zusje de vraag om deze kaartenrekken op mijn blog te plaatsen. Haar bazen zijn aan het opruimen en kwamen zo'n 30 kaartenrekken tegen. Ze mogen weg voor 10 euro per stuk.
Als je er graag wilt hebben stuur mij dan even een berichtje op : mieke@jdeblaeij.nl . Het is wel de bedoeling dat je er zelf om komt. Mijn zusje woont in Gouda.De gegevens volgen als je belangstelling hebt.


Hopelijk is de foto duidelijk, wil je foto via de mail laat dit dan even weten.

Groetjes, Mieke


ps: krijg net nog een foto van mooie kasten, ook op te halen in Gouda.


2 opmerkingen:

  1. ow...wat gaaf die kaartenrekken! Als wij nog in Rotterdam zouden wonen (9 maanden terug verhuisd) zou ik er 1 kopen. Nu zie ik het qua energie niet zitten om naar Gouda te rijden.
    Maar er zijn vast mensen die dit net zo leuk vinden als ik.
    Fijn paasweekend!
    Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten