zaterdag 23 maart 2013

Met z'n drieën geknutseld

Lieve allemaal, bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige post. Dit is vandaag mijn tweede post.Eind van de middag kwam mijn moeder ook naar Gouda en hebben we een zeeppompje gepimpt. Van links naar rechts : Eline, mamma en ikke.



Daarna lekker met z'n alle gegeten , terwijl zwagerlief de kids op bed legde zijn wij begonnen met ons volgende project : een hart versieren.
Hiervan is de volgorde : Eline, ikke en mamma. Leuk hoor met z'n alle zo gezellig bezig zijn.



Nu lekker aan de koffie en kijken wat de avond ons nog verder gaat brengen.

Mieke
Posted by Picasa

4 opmerkingen:

  1. Het wordt steeds leukerder dus ook al een moeder die zo lekker creabea is, wat gezellig toch Mieke, ik vind dat jullie schitterende dingen hebben gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Mieke

    Wat gezellig zo met z,n 3 tjes te knutselen.
    Jullie creatie,s zijn helemaal toppie


    Groetjes eveliene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke projectjes allemaal. Erg leuk om zo bezig te zijn met je zus en moeder, dat zal bij ons niet snel gebeuren, haha, niet zo met crea bea bezig als ik zeg maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wunderschöne Kreationen habt ihr gemacht, man gut, dass es die Schwester und Mutter gibt.
    Liebe Sonntagswünsche, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten