woensdag 20 maart 2013

Toch niet zoveel als ik dacht....

Lieve allemaal, Ik had gedacht iedere dag te knutselen en ook iedere dag iets te kunnen posten. Dat is dus niet het geval, mijn vakantie is nu op de helft en heb nog maar bar weinig ZELF geknutseld. Ben 2 dagen in huis bezig geweest, ook niet erg als je er lekker de tijd voor hebt. Gisteren 2 workshops gegeven, mijn maandelijkse workshop voor het maken van een kaartje en gisteravond een avondje met een deel van mijn collega's. We hebben uiltjes gemaakt, het bleek dat het kiezen van de juiste kleuren nog de meeste tijd in beslag nam , haha !!! Voor collega's die niet veel creatief bezig zijn, hebben ze heel erg hun best gedaan !!!
Hieronder het resultaat :



Vandaag eerst nog wat HHtaken en dan een lijstje maken voor de KGK dagen in Den Bosch !!! Ik ga morgen en ga vanaf daar door met de trein naar mijn zusje om heerlijk een paar daagjes te freubelen.
Wie gaat er nog meer allemaal ?? Wie weet komen we elkaar tegen.

Liefs, Mieke
Posted by Picasa

4 opmerkingen:

  1. Das ist eine wunderschöne Eulenparade. Ihr ward sehr fleissig und kreativ.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan heb je zo ineens een zee van tijd, maar als je terug kijkt is die ook zo weer omgevlogen en heb je toch minder gedaan dan je eigenlijk wilde. Ik ken dat gevoel! Maar dan doe je toch wel waar vakantie eigenlijk voor bedoeld is: uitrusten!
    Leuk om zo een avond creatief bezig te zijn met collega's. Was vast gezellig.
    Heel veel plezier in Den Bosch. Mij zul je er niet tegen komen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die uiltjes! Jammer dat je uiteindelijk niet zoveel hebt gedaan als gehoopt maar gelukkig heb je nog een leuk weekeind voor de deur. Geniet er lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat hoor je zo vaak dat als mensen een weekje vrij hebben ze het voornemen hebben om heel veel te knutselen maar dan is het zover en dan toch weer hele andere dingen gedaan. Je uiltjes zijn prachtig Mieke, heel veel plezier morgen en daarna veel frobelplezier bij je zusje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten