zaterdag 22 juni 2013

Weddingbags

Lieve allemaal,

Allereerst heel erg bedankt voor al jullie reacties van de laatste tijd, zo leuk om te lezen !!!
Vandaag mag ik het dan eindelijk laten zien. Een collega van mij is gisteren getrouwd, ik heb haar geholpen met de labeltjes ( 300 ) aan de bedankjes en heb tasjes gepimpt voor de getuigen, ceremoniemeesters en de kids van haar man. Op de tasjes van de jongens heb ik de eerste letter van hun naam geplakt. De tasjes voor de getuigen en ceremoniemeesters moesten er 4 voor dames en 4 voor mannen zijn. Ik heb er een serie van gemaakt. De foto's zijn wat kleiner gemaakt, zodat het niet zo'n lange post zou zijn.

 
 
 
 
 
 
 
 


Ik denk dat de foto's voorzich spreken. Verder hebben we met nog een andere collega, meerdere flesjes per 3 aan elkaar gemaakt en voorzien van een strik ( helaas hier geen foto van ). Ja de flesjes van een paar posten eerder, met alle collega's gespaard op het werk !! Mijn collega gaf een tuinfeest en kon zo op een leuke manier de tafels voorzien van bloemetjes.
Helaas ben ik niet wezen kijken omdat onze dochter terug kwam van een talenreis met school, ze is een week in Vichy geweest. Caroline is daar de ochtenden naar school geweest en in de middag hebben ze uitstapjes gemaakt. Ze heeft het super naar d'r zin gehad, nu weer terug naar de orde van de dag.

Ik wens iedereen een fijn weekeinde.

Mieke

ps : kijken jullie nog eens HIER, de candy voor Caroline haar verjaardag. Ik hoop dat jullie massaal meedoen !!!
Posted by Picasa

8 opmerkingen:

  1. wow, jij hebt hard gewerkt, het ziet er allemaal geweldig uit! Fijn weekend, Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke opdracht!! Mooie gepimpte tasjes!!

    Fijn weekend!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi
    Dat ziet er leuk uit .
    wel een hele hoop werk .
    maar erg leuk gedaan .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat superleuk gedaan dit, ik vind het geweldig Mieke, echt leuk om te mogen doen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Du hast wunderschöne Taschen gemacht.
    Liebe Sonntagsgrüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten