donderdag 18 juli 2013

Geldmapje

Hoihoi,

Gisteren moest ik nog een mapje maken om geld in te doen, om kado te geven.
Geinspireerd door Washi tape besloot ik dit  weer te gebruiken, en wat een resultaat !!!
Ik ben zelf erg te vrede.



Hier heb ik een 3D plaatje van Eline Pellinkhof gebruikt


Bij dit hoesje heb ik de uiltjes uit papier van vorig jaar geknipt.


Van de bovenste foto , hier de binnenkant. Caroline haar naam ontbreekt maar heeft zelf iets geknutseld voor haar vriendin.

Er zullen er zeker nog meer volgen......

Vandaag is mijn  vakantie begonnen, een vakantie waarin wij niet weggaan en er dus veel geknutseld zal worden !!!!!

Mieke
Posted by Picasa

10 opmerkingen:

  1. Ze blijven leuk! Maar goed washitape is dan ook erg leuk om te gebruiken en zoveel mogelijkheden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk weer Mieke. Leuke kleurtjes bij elkaar. Geniet lekker van je vakantie!

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk om weg te geven. Alleen geld is ook zo saai. Zoiets kun je ook aanpassen aan een eventueel groot kado waar voor gespaard wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat superleuk gedaan Mieke, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eine wirklich gute Idee.
    Sehr schön dekoriert.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk!!! Zo is het leuk geld geven en ontvangen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke manier om geld te geven! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten