donderdag 4 juli 2013

Hexagonkaart

Afgelopen week weer veel gedaan en veel gebeurt. Zo heeft onze dochter bij Q Music twee kaartjes gewonnen voor een concert van The Wanted in the Qube  Zoonlief op kamp gegaan, gewerkt , veel gefreubelt enz. enz..Toen we toch bij the Qube waren ook maar gewinkeld in Amsterdam en nog wat leuke tapejes gescoord bij de Hema en de Bijenkorf.

Nu wil ik jullie de laatste challenge voor de zomervakantie laten zien.We zijn alweer bij challenge #84 van het MD Challenge blog. Deze keer is de opdracht een kaart te maken in de vorm van een Hexagon. Op het blog is een patroon te downloaden.

Hieronder mijn creatie :


Een gezellig kaartje met uiltjes van Eline Pellinkhof.
Omdat ik zo'n leuke vorm vind heb ik nog een kaartje gemaakt. Deze kaart voldoet niet aan de eisen van de challenge maar wel erg leuk om te maken.


Fijne vakantie allemaal, Mieke

7 opmerkingen:

  1. Hallo Mieke,
    Mooie kaartjes heb je gemaakt! Prachtige kleurtjes!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laten we het er maar op houden dat het een heren en een dameskaart geworden is. Hoewel . . .
    Ik zou met allebei wel blij zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi mieke, Ik vind deze twee kaartjes errug mooi!
    Leuk idee dat hexagon model, toppie gedaan!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het geheel past ook weer super bijelkaar en je afdbeeldingen zijn er super bij !
    Gr ANtoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is inderdaad een hele leuke vorm! Ik vind allebei je kaarten erg leuk. De eerste is lekker fleurig en met de leuke uiltjes zit je altijd goed. De tweede kaart is ook mooi met het strandthema. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Das sind schon wieder 2 zauberhafte Karten, zwei Meisterwerke.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten