donderdag 26 september 2013

MD Challenge # 88

Lieve allemaal,

Allemaal bedankt voor jullie reactie op het overlijden van mijn opa. We hebben hem afgelopen weekeinde begraven, het was een mooie dienst. Na afloop ook nog wel gezellig, allemaal bij elkaar. We hebben veel van opa geleerd en veel moois om op terug te kijken.
BEDANKT !!!

Nu mijn kaartje voor de nieuwe challenge bij Marianne Design.
Het is al weer challenge # 88. Deze keer heeft Wybrich de challenge bedacht: een ronde kerstkaart met een afbeelding/stempel en verder materialen van MD.


Ik vond het weer erg leuk om te doen en hoop dat jullie meedoen. Er zijn weer leuke prijzen te winnen.

Liefs, Mieke

8 opmerkingen:

  1. Goedemiddag weeerrrr!!!. Terug van weggeweest en ff een rondje bloggen...kijken wat ik allemaal heb gemist!! wauwwww wat een mooie creatie en super gedaan!

    Gr ANtoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi

    Wat een mooie kerstkaart erg leuk gedaan weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Mooie kleuren ook. Ik vind rond altijd lastig, maar je brengt me wel weer op een idee.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zou toch moeten kunnen, heb nog wat kaarsjes van vorig jaar . . .
    Deze is in elk geval geslaagd.
    Groetjes, Marfien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke en mooie kaart Mieke.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een schitterende kaart gemaakt Mieke, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart! Leuk om een ronde kaart te maken! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstkaart.Leuk zo in het rond.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten