maandag 25 november 2013

DCL Challenge # 199

Lieve allemaal,

Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige post.
Gisteravond lekker bezig geweest , alvast voor de kerstdagen.
Ik had eerder die avond even op verschillende blogs gekeken en zag de challenge bij DCL , een creatie maken voor de kerst. Ik was met de uiltjes en pinguïns van Marianne Design bezig toen ik bedacht hier wel iets mee te kunnen doen voor de challenge.
Het is echt maanden geleden dat ik hier tijd voor had, zie genoeg leuke challenges voorbij komen , alleen de tijd ontbreekt.

Met de volgende foto wil ik meedoen met de challenge :


Ik heb allerlei malletjes van MD gebruikt, het hart had ik nog liggen.


Op de foto hierboven zie je het resultaat van een avondje achter de tafel.
Het blijft leuk om te maken.

Groetjes,

Mieke

8 opmerkingen:

  1. Ziet er weer gezellig uit. Als je nog even doorgaat kun je een boom vullen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je heel erg leuk gemaakt, ziet er heel
    gezellig uit !
    Een fijne en gezellige nieuwe (knutsel) week ☺
    Liefsss en grtjs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heel mooi uit!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kerstdecoratie, echt superleuk! Fijn dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi dat hart! Het rood staat zo mooi bij het verweerde hart!
    Wat een leuke vilten creaties zijn dat allemaal. Ziet er super uit!
    Leuk dat je meedoet met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten