dinsdag 12 november 2013

Low Budget Kerst

Geïnspireerd door vele van jullie, ben ik begonnen met een low budget serie.
Ik heb papier bij de Action gekocht. Ik heb er ook een hartje met belletjes gekocht, de belletjes er af gehaald en gebruikt op de kaartjes. Het touw wat ik heb gebruikt komt van de Boekenvoordeel.




De cijfers zijn gesneden met mijn Cricut.



De kerstboom en de kerstster zijn malletjes van Marianne Design.

Ik wens jullie een fijne dag, ik moet vannacht beginnen aan 3 nachtdiensten, misschien heb ik ook wel wat tijd om te knutselen. Ik heb altijd wat bij mij, neem het liever voor niets mee dan dat ik een halve nacht duimen moet draaien.

Groetjes, Mieke

7 opmerkingen:

  1. Dat zijn hele leuke kaartjes geworden, je kan veel doen
    hoor met een paar papiertjes ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie en vrolijke kaarten.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaarten! Zo zie je dat het niet altijd ingewikkeld hoeft te zijn, om mooi resultaat te hebben... En dit schiet ook lekker op he?! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die zien er leuk uit! En ja waar de action al wel niet goed voor is. Die hartjes haal ik ook altijd leeg de belletjes voor op o.a. mijn kerstkaartjes en het hartje daar rijg ik kant omheen staat super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaarten! Mieke :)
    bedankt voor het willen delen, ik ga meteen aan de slag ff wat kaartjes van je liften;)
    groetjes Adriana
    http://cardsfromproudgranny.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten