donderdag 19 juni 2014

Challenge # 107

Het is weer veel te lang geleden. Afgelopen week een leuke, drukke week gehad. Mijn verjaardag gevierd met een workshop. Dit keer hebben we de malletjes van Dutchdoobadoo gebruikt.
Verder nog wat leuke dingen geknutseld met mijn moeder ( is een paar daagjes geweest samen met mijn vader ). De foto's daarvan volgen morgen.

Vandaag mijn voorbeeld kaartje voor de nieuwe challenge van Marianne Design.
Deze week is de opdracht een vintage kaartje in de kleuren blauw en bruin.
Het was voor mij erg moeilijk, vind vintage erg mooi , maar maak het zelf nooit.


Ben helemaal weg van de malletjes van Dutchdoobadoo.

Morgen wordt een drukke dag : mijn man komt terug van een week schoolkamp, Caroline heeft een 5 daagse talenreis naar Berlijn gehad en Ramon heeft zijn laatste week in Brugge. Ik denk dat niet alleen de wasmachine overuren maakt maar ik ook.

Fijne avond, Mieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hier kun je je reactie achterlaten