dinsdag 3 februari 2015

Alles mag behalve een kaart.........

....... is de titel van de challenge op het HobbyVision blog.

Ik had de MDF slinger van de Action al een poosje liggen, maar nog niet aan toe gekomen.
Toen ik deze challenge tegen kwam dacht ik direct aan de slinger. Ik had ook net een nieuw papierblok van de Action meegenomen, dus kon direct aan de slag.



Ik vind het altijd moeilijk om slingers goed op de foto te krijgen, maar ik hoop dat deze duidelijk genoeg is.
Ik heb gebruikt maak van de malletjes van MD ( echt ik beloof jullie dat ik dit jaar meer andere merken ga proberen, al is dat wel moeilijk voor een MD fan ).

Er zat een lintje in het doosje bij de slinger, ik heb deze vervangen door een stuk touw, heb wel de kraaltjes gebruikt die ook in de set zaten.

Ik heb ook nog een leuk nieuwtje : Ik heb gewonnen met deze kaart  bij het liftchallenge blog.

Ik snel weer naar zolder om te freubelen, heb net een super leuk pakketje binnen gehad, foto's volgen later.

Groetjes, Mieke

2 opmerkingen:

  1. Ziet er feestelijk leuk uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een feestelijke slinger!! Mooi gemaakt! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten