vrijdag 27 maart 2015

Windlichten

Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige post.
Vandaag laat ik jullie 3 windlichten zien die ik heb gemaakt voor een collega.
Zoals ik al eerder heb vertelt zijn er bij ons meer dan 300 collega's die ontslagen zijn.
Nu begint de tijd te komen dat zij afscheid gaan nemen.
Op verzoek van een collega uit het ziekenhuis heb ik voor haar directe collega's een windlicht gemaakt.

Er staan ook persoonlijke teksten op maar vond dat ik deze niet op de foto mocht zetten.




Erg leuk om te doen, al veel reacties en bestellingen gekregen.

Mieke

7 opmerkingen:

  1. Ziet er toppie uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gemaakt die windlichten.
    groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onwijs gaaf gemaakt Mieke!!
    Een super leuk cadeau.
    Vast een fijn weekend en lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk gedaan. Heb je de teksten rechtstreeks op het glas gestempeld of heb je ze er achter geplakt.
    Mooi cadeau om te geven.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De tekst is op perkament papier geprint en achter het glas geplakt.

      Verwijderen
  5. Echt heel mooi gedaan! Vooral de laatste vind ik erg mooi door het stoere hout en de versiering. Leuk dat je dit weer nieuwe bestellingen oplevert, het is een prachtig cadeau voor een ander.

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten