vrijdag 28 augustus 2015

Washi tape

Een poosje geleden kwam ik bij Miranda, een washi tape challenge tegen.
Miranda maakt zulke leuke creaties met washi tape !!!
Zij heeft mij al eerder aangestoken met de washi tape, maar deze was nu in een vergeethoekje geraakt.
Ik heb al een tijdje lopen denken en vannacht schoot mij opeens een creatie te binnen. Ik moest mijn best doen om niet direct naar mijn knutselzolder te rennen. Gelukkig moest zoonlief vroeg beginnen , zo had ik dus een excuus om te gaan knutselen. Nog even vlug voordat we naar Den Bosch gaan, lekker creatieve inkopen doen.

Dit is mijn bijdrage geworden :


Het gebruikte tape is van het Kruidvat, de stempel van de Hema en de pijl ed zijn van MD en gestanst uit een velletje papier wat ik eerst beplakt heb met washi tape. Het fluoriserende papier komt uit een knutselwinkeltje in Brugge, België.

Wie weet volgen er wel weer mee.

Nu op naar Den Bosch !!!

Groetjes, Mieke

3 opmerkingen:

  1. Super leuk dat je mee doet Mieke! Bij mij ontstaan 's nachts ook wel eens ideeën, grappig is dat... ons creatieve brein houdt ons gewoon echt dag en nacht bezig. Je hebt een stoer kaart gemaakt met deze fleurige tapejes. Heel gaaf voor een jongen met deze kleuren en de opmaak. Bedankt voor je deelname en wie weet... volgen er nog meer? Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke en stoere kaart! Oei, wat heb jij je in moeten houden ;-). Ik ben benieuwd hoe je het op de beurs hebt gehad!? groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart. Met mooie kleuren en detals. Alles past perfect bij elkaar. ☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten