donderdag 28 januari 2016

kerstkaart week 4

HELP !!!!

Ik ben verslaafd aan........de Curio. Wat een super machine, het is een zusje van de Silhouette Cameo.
Mijn hoofd loopt over van de ideeën. Vandaag ook mijn bestelling binnen gekregen, kan nu dus ook T-shirtjes, rompertjes ed voorzien van leuke plaatjes en teksten. Hou het hier dus maar in de gaten, er volgt nog veel meer.

Nu mijn kerstkaart ( in viervoud gemaakt) , voor week 4. Weer gemaakt met mijn snijmachine.


Ik ga nog een kaartje maken voor de challenge, nu eerst voorbereiden op mijn 1ste nachtdienst van 4, mijn computer gaat wel mee om alvast bestandjes om te zetten, zodat ik ze morgenavond uit kan snijden :)

Fijne avond !!

Mieke

7 opmerkingen:

  1. Ach....wat een lief kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk door zijn eenvoud!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaart weer! succes met de nachtdiensten, hopen voor jou dat het rustig is ;-). groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuk CAS kerstkaartje!
    Leuk dat je meedoet met de 52WTC!
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kerstkaartje Mieke...heel mooi dat rendiertje...
    en ik ben heel benieuwd naar de bevindingen van jouw snijmachine...wat het verschil is tussen de Cameo en de Curio??
    Ik snijd nog met de kleine cricut...doet het altijd nog goed...maar wanneer deze ophoudt wil ik toch wel heel graag een nieuwe...ik doe er ook best veel mee samen met het programma MTC welliswaar...heb maar een tiental cardridges...
    Ik ben je ook gaan volgen, en ga proberen met regelmaat langs te komen

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke CAS kaart!!
    Lia, DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten