woensdag 20 januari 2016

Knutselweekend

Hoihoi,

Afgelopen week een knutselweekend gehad bij mijn zusje. Mijn moeder is ook 2 dagen geweest. We zijn gezellig bezig geweest met verschillende projecten. De vrijdag was onze Silhouette avond. Mijn zusje heeft er al langer eentje, ik heb een Curio met kerst gehad. Heb van haar een cursus gehad.

Het verdere weekend nog verschillende dingen gemaakt, zoals deze stempelkaarten :



ik heb eerst deze blauwe serie gemaakt. Zelf stempel ik niet vaak, was dus erg leuk om te doen.
Hierna wilde ik deze serie ook in rood maken :


Er volgen binnenkort nog meer projecten van ons knutselweekend.

Lieve groetjes, 

Mieke


3 opmerkingen:

  1. Eenvoud siert, heel mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zo'n knutselweekend. Deze kaarten zien er heel mooi uit! Ik ben benieuwd naar de rest... groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat gezellig, zo samen knutselen. Het heeft in ieder geval hele mooie resultaten opgeleverd!

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten